在你身边

在你身边

抬起头看着天 我知道祢就在那一边
放开心 闭上眼 祢爱满满在我胸前
总相信 能看見 祢荣耀在我生命彰显
求祢來 引領我 从現在一直到永远


我只想要祢在我身边
在风雨中賜我勇氣 能走向前
不论还会有什么考验
有祢就有满足完全
我只想要陪在祢身边
在祢爱里满有能力 满有安慰
不论什么事都不改变
用一生跟随 心甘情愿

2011年8月14日星期日

Grace~

Today we went to Giant...
A newly opened hypermarket..
The 2nd..
It gives me de feeling of aslike Jusco in KL..
Jamming along de ways..
We spent almost 3 hours to go to thr and back to home~
However..is quite an enjoyable afternoon...
Quite missing the time with u at Jusco...
I did a silly thing...haha
but we enjoy de day~
Always remember de things that is beautiful...
and forget things that hurting us...
then we'll find out that..
Life is a Grace~
Thanx God for giving me my family...my day...my friends..
And...my faith...